dinsdag 5 mei 2015

Moederdag Cadeaus!

Binnenkort is het weer zover. Op 10 mei mogen wij onze moeders weer lekker in de watten leggen. Ik moet zeggen, dat ik dat elke jaar steeds lastiger ga vinden. Elk jaar is het een raadsel, want je wilt toch wat speciaals halen. Steeds weer een geurtje, kleding of schoenen, blijft toch eentonig. Onze moeder is ook slecht in het geven van ideeën, ze zegt heel vaak dat ze niks wilt en als ze wat wilt, dan is dat moeilijk te vinden.



Hebben jullie ook hetzelfde probleem, of lukt het jullie wel om iets leuks te vinden?
Op een gegeven moment, dacht ik na over wat mijn moeder nog nooit gehad of gedaan heeft. Deze gedachtes wilde ik met jullie delen en misschien is het ook goede inspiratie voor jullie.

1.Wellness
Een dagje Wellness bij Thermen Holiday. Na een drukke week of weekend, is het altijd ideaal om je moeder te verblijden met een ontspannend dagje bij een wellness center. Ik hoor van velen dat Thermen Holiday een aanrader is, zelf ben ik hier nooit geweest, maar zal ik hier zeker een keer een bezoekje brengen. Je kunt op www.vakantieveilingen.nl heel veel wellness centers vinden.


2.Weekendje weg
Een weekendje weg naar Parijs of London via www.slangenreizen.nl of op de cruise naar Newcastle. Het is allemaal mogelijk om er even tussenuit te gaan, want ook voor moeder is het belangrijk om 
leuke uitstapjes te maken.

3.Fotoshoot
Een fotoshoot met de kinderen of met haar partner. Een moeder vindt het altijd leuk om een moment vast te leggen. Daarom is een fotoshoot altijd leuk, het is iets speciaals en ook iets wat je niet altijd zou geven. Mijn moeder zou de foto’s dan bijvoorbeeld laten drukken en het huis er mee vol hangen. Een professionele shoot van Ayse’s place zou een goed idee kunnen zijn. 



4.Chocoladefondue
Aangezien chocola elke vrouw kan verwennen, is het altijd leuk om een chocolademomentje in te plannen. Je kunt bonnen vinden voor een chocolade fondue sessie in een restaurant of zelf gewoon een chocolade fondue kopen. Cakes, gebakjes, brownies, bonbons, fruit, biscuitjes dippen! Het kan allemaal met chocoladesaus. HMMM ik krijg nu al trek.
www.kadopagina.nl/cadeau/chocoladefondue



5.Kaarsdiner voor twee
Wil je het toch simpel en betaalbaar houden? Verras je moeder dan met je eigen kookkunsten, dat maakt een moeder altijd blij en daar zal ze natuurlijk ook van genieten. Een kaarsdiner voor haar en haar partner of gewoon voor jullie 2 samen.



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met onze ideeën, ik ben er in ieder geval wel geïnspireerd van geraakt.

Wij wensen jullie alvast een fijne Moederdag!