donderdag 20 augustus 2015

Toe aan nieuwe sieraden? Lees hieronder...

Een vriendin van mij maakt sieraden en wilt hier graag mee doorbreken. Elke dag raakt zij gemotiveerd om een sieraad een nieuwe draai te geven. Iets waar je niet snel aan zou denken en wat het dus uniek maakt. Ik (Venita) heb mijn vriendin benaderd en gevraagd of zij een armband kon maken wat paste bij mijn karakter en mijn karakter goed beschreef. Mensen kunnen dit beschrijven, maar ook tonen met hun creativiteit. Dat heeft zij dan ook goed kunnen doen. 

Dit is wat zij ervan maakte.


De beschrijving voor mijn gemaakte armband.
''De status van de parels hebben dezelfde status net als jij (een balans van zuiverheid, vrede en emotie). De kleur goud, doet mij denken aan India net als jij. Ik zie je voor me staan in een mooie jurk en die de kleur mint groen heeft, iets zuivers zoals jou hart dat heeft. Jij bent een persoon die eerlijk is en dat schrikt mensen af die slechte bedoelingen hebben. En als laatste: een ster omdat je een Surinamer bent haha!''

Ik vind dat zij haar denkwijze goed gebruikt heeft. Maar het belangrijkste is de armband zelf, iets wat ik zeker zou aandoen, vooral omdat hier goed over na is gedacht en persoonlijk is gemaakt en het mijn karakter precies beschrijft.

Zie hieronder meer van de zelfgemaakte armbanden.







Wil jij ook een gepersonaliseerde armbandje? Neem dan contact op met Marleen Molendijk of via Made By Mar.