vrijdag 28 augustus 2015

M.A.C. Lipsticks Review



Als iets mij (Alisha) en mijn zus blij maakt dan zijn het wel beauty producten. We houden van alle make-up producten net zoveel als van geurtjes, crèmepjes enz. Vandaag heb ik het over een specifiek make-up product van een bekende merk. Namelijk: M.A.C.

Ik ben niet iemand die specifiek zoekt naar merken en daar veel geld aan uitgeeft (behalve als het om geurtjes gaat natuurlijk). M.A.C. lipstick gebruiken was dus ook niet bij me opgekomen. Totdat mijn zus enthousiast naar me toe kwam en vertelde over een actie bij de M.A.C. Store in Rotterdam Centrum. Ze vroeg of ik er misschien ook 1 wilde. Na even twijfelen ging ik erop in, ik had er namelijk toch wel goede dingen over gehoord. We zochten toen online naar leuke kleurtjes en kozen er allebei 1. Nou toen ik mijn kleurtje voor het eerst op had werd ik verliefd en mijn zus ook op die van haar, zo veel dat ze besloot om nog een ander kleurtje te halen. Ik zal de 3 kleurtjes hier onder reviewen:

                                                                 M.A.C. Matte Diva




Dit was mijn kleurtje. Ik houd momenteel wel van die donkere lip look die ik veel om me heen zie als ik buiten loop. Toen ik de kleur zag dacht ik: die moet ik hebben. Matte Diva is een donkerrode/ bordeaux achtige kleur. Het heeft bruine en paarse tinten in zich die naar voren komen als je hem op hebt. De kleur is leuk voor tijdens het uitgaan maar ook gewoon overdag bij een leuke outfit. Je moet wel houden van een heftig effect want de kleur valt meteen op. Hij is ook matte wat betekent dat hij niet glimt. De lipstick is moeiteloos aan te brengen en blijft ook lekker lang zitten.



            M.A.C. Matte Russian Red




Mijn zus koos voor de kleuren: Russian Red en Viva Glam 1. De Russian Red is een mooie felle klassieke rode kleur die iedereen staat. Het heeft overigens ook een blauwe ondertoon wat je tanden er witter uit zou laten zien. Als je hem op hebt dan gaat alle aandacht meteen naar je lippen. Het is een hele levendige kleur wat overdag leuk zou staan. Ook deze lipstick is matte en heel soepel aan te brengen. Deze blijft ook heel lang zitten.



                                                            M.A.C. Matte Viva Glam 1





En als laatste hebben we de Viva Glam 1. Dit is weer een donker rode kleur, hij lijkt wel een beetje op de Russian Red, alleen is deze wat donkerder. In plaats van een blauwe ondertoon heeft deze een bruine ondertoon. Ook deze kleur zou iedereen wel staan. Deze is net als de andere 2 kleuren ook mat, soepel aan te brengen en blijft lang zitten.



Hier zijn de 3 kleuren nogmaals te zien.

Ik ben zeer tevreden over de M.A.C. lipstiften en zou jullie ook aan raden om deze eens uit te proberen. Ze zijn €19,50 per stuk. In Rotterdam Centrum heb je een M.A.C. Stores waar je terecht kunt om kleuren uit te proberen:

De Bijenkorf Rotterdam
Coolsingel 105
3012 AG ROTTERDAM

Parfumerie Douglas Rotterdam
Lijnbaan 175
3012 EN ROTTERDAM