vrijdag 18 september 2015

Urban Decay Naked Palette 2 & 3 review


Tijd voor weer een review van 2 van mijn (Alisha) favoriete make-up producten: Naked Palette 2&3 van Urban Decay! Ik had eerder al vermeld dat ik eigenlijk niet te veel geld uitgeef aan make up producten speciaal voor het merk. Maar voor deze pallets zou ik het zeker over hebben. Ik heb deze Pallets vorig jaar voor mijn verjaardag cadeau gekregen en gebruik ze sindsdien bijna elke dag. Ik ben er compleet verliefd op geworden. Ik review ze in dit artikel voor jullie:

Naked Palette 2:

De Naked Palette 2 is mijn favoriet. Dit oogschaduwdoosje bevat donkere kleurtjes en sinds ik neig om wat donkerdere kleuren op te hebben, is deze palette perfect voor mij. Er zitten 12 verschillende kleurtjes (met en zonder glitters) in de Palette met allemaal verschillende namen. Het doosje zelf heeft een mooie grote spiegel en een kwastje dat heel soepel werkt. De kleurtjes die in deze doos zitten kunnen overdag gedragen worden, maar zijn zelfs nog prachtiger als je voor een feestlook kiest. De kleuren in deze Palette worden ook wel koele tinten genoemd. Als je ze eenmaal op hebt, blijven ze ook de hele dag op je ogen zitten en dat vind ik persoonlijk heel fijn.




Naked Palette 3:
De Naked Palette 3 is zoals je kunt zien heel anders dan de Naked 2. Deze palette heeft net zoals alle andere pallets, 12 kleuren (ook met en zonder glitters) met een naam. Deze kleuren zijn veel warmer dan de Naked Palette 2. Je ziet hier ook meer roze tonen in terug. Natuurlijk zijn de laatste paar kleuren wat donkerder, toch zie je de roze ondertoon er in terug. Ook deze kleuren zijn prachtig voor zowel overdag als in de avond. De kwast is qua werking precies hetzelfde als Naked 2. Hij werkt heel soepel. Dit doosje is lichter dan de Naked 2 maar heeft net zo een grote spiegel. Ook deze kleuren blijven de hele dag op je ogen zitten.





De Paletten zijn online te koop bij onder andere:

ICI Paris XL : € 49,90
en:
Sephora: € 47,30

Hieronder laat ik nog wat looks zien van de pallets die ik heb gevonden op Pinterest (dit zijn dus niet onze eigen looks):

Naked Palette 2:





Naked Palette 3: